یا امام زمان شرمنده ام....



دلمان به مستحبی خوش است که جوابش واجب است: السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی

یا امام زمان شرمنده ام....

 

یا صاحب الزمان کاش دلم اینقدر لایق باشه که تو برا پاکیش دعا کنی . یا صاحب الزمان به حال من بد هم دعا كنيد كه لياقت پيدا كنم وارد دسته خوبان بشم .اي مولا و مقتداي من بيا و با آمدنتمرهمي بر اين دل رنجديده باش ، هر چند رنجي كه شما از مشاهده اعمال من ميبيني ذره اي است در مقابل اقيانوسي بي كران .آقا جان من شرمنده ام ، من خجلم، یک هفته هی گناه میکنم و بعد شب جمعه ای مي يام معذرت خواهی ... !

آخه چقدر شرمندگی ، گاهی با خودم فکر میکنم که دیگه از من دل بریدی یا شاید اصلا دل نبسته بودی ، فکر میکنم دیگه نا امید شدی ، اما نه ! شمابزرگوارتر از اون هستي كه بخواهی با اين همه بي وفايي بهم محلنذاري!! شما وفا میکنیناما من هيچ وقت بهت وفادار نبودم !! نادونم آقا ! چيكار كنم ! اگه عقلم كار مي كرد كه دل حجت خدا رو نمی رنجوندم !!شما برام دعا کنید آقا !كمكمكن که دیگه گناه نکنم ، نجاتم بده آقا تا برات بدرد بخور باشم و فداییقدومتون.

مهدي جان با این همه گناه وقتي مي بينمهمه التماس دعا مي گن شرمنده شون مي شم . از من میپرسن ، از آقا چه خبر ؟! ای خدا مردم چقدر ظاهر بین هستند ، همه فکر میکنن منم کسی ام ، همه فکر میکنن یه خبری هست ، راستی اگه خدا ستار العیوب نبود خدا میدونه مردم حتی نگاه هم به  من نمی کردند . آقا جان تو را به مادرت زهرا (سلام اللهعليها ) من را ببخش ، يا صاحب الزمان من بدم، ولي تو را خدا به حق همه خوبا امشب منِ بد رو هم بخر .

هر شب جمعه رو به امیدی صبح میکنم و به خود می گویم که فردا دیگه روز ظهور استولی جمعه های سوت و کورمی آید و میرود ولی من همچنان منتظر روی توامآقا جان فرج تو ، فرج خود ماست ، دیدن روی تو آرزوی قلبی ماست ، گفته بودم چو بیائی غم دل با تو بگویم ، چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیائی .

 تو که اگه اراده کنی دست غیر مسلمونا رو هم میگیری و از آب و گل در میاری ، آقا جان ! آیا وقت آن نرسیده که همدم رو سیاهی مثل من باشی ، و من هم مثل همة خوشبختای دنیا به خودم ببالم که یه آقائی ، یه بزرگواری هست که همه عشق منه ، و منم بگم اگه یه روز نبینمت میمیرم ؟!!! تا کی ...؟نه ..... چشمهای من لیاقت دیدنروی تو را ندارد، روی تو زیباتر از آن است که من درکش کنم . مولاي من ، من تو را واسطه قرار ميدم و از خدا مي خوام كهتوفيق بده تا گناه نكنم  ، خدایا به همه ما توفیق بده گناه نکنیم و شرمنده روی حجتت نباشیم شاید  به اين وسيله مقدمات ظهور آن عزیز رو فراهم كنيم.   آقاجان من خودمو قابل نمیدونم حتی اسمتونو به زبون بیارم ، اما از شما می خوام که قابلمکنی.

  یا صاحب الزمان کوه گناه بین من و تو روحائل کردهاگه من نافرمونی میکنم به خاطر جهلمه والا دلم برات پر میزنه ، اونائی که به جدت علی پشت کردند هم جاهل بودن اما آقا من که دیگه دست به روی مادرت بلند نکردم ! من که جدت رو آزار ندادم !  من که آب به روی کودکان اهل بیت نبستم ! من شما رو دوست دارم ،آقا جون دستمو بگیر ، شاید آدم بشم ، شاید سر به راه بشم!

 آقا جون هر چه تو خوبی من بدم ،اما مکن از خود ردم .

آقا جان با اين كه خيلي گناهكارم اماهميشه میگردم ببینم کجا اسم توست ،  ببینم کجا عزای جدت برپاست ، منِ روسياه هم ميام با همه شرمندگی و خجالت باز صدات ميكنم ، ميگم آقا جان دارم تويمشكلات غرق ميشم ، جز خداي متعال و شما اهل بیت كسي نيست كه به فريادم برسد.

 یا صاحب الزمان !دلم گرفتهاز خودم و گناهام ، از مردم و چند رنگي آنها ، از زمان وگذر سريع آن و از فراق ، كه چهجانكاه و طاقت فرسا و دنيا كه چه مفتون كننده است و مايه فراق .

آقا جون من به چه عملم بنازم ؟! به نمازهام که بوئی از خشوع نداره ! به عبادتم که ناقصه ! به قرآن خوندنم که روی کسالته یا به عمل خیری که توی زندگیم نیست و اگه هست بوی ریا میده !!!

اللهم نشکوا الیک فقد نبینا و غیبة امامنا و کثرة عدونا و قلة عددنا.آقاجون رو سیاهم رو سیاه اما سلام من رو بپذیر،خطا کارم ، گناهکارم ، اماتو کمککن که دیگه خطا نکنم.

آخه من کی آدم میشم . از اینکه هستم وتو رو ندارم ، از اینکه یاد میگیرم و فراموش میکنم ، از اینکه توبه میکنم و میشکنم . از اینکه وعده میکنم و عمل نمیکنم ، آقا جون باید اینبار خودت یه کاریبکنی ، یه کاری کن اینبار دیگه توبه ام توبه نصوح باشه  . آقا جون کمکم کن ، که بدون تو نمیشه ، در همه حال یاد تو اگه نباشه ما رو غفلت میگیره .

آقا جون من هموني ام كه وقتی به خودم نگاه میکنم میبینم چقدر ازت دورم و وقتی به تو فکر میکنم میبینم چقدر به من نزدیکی ، منهموني ام كه دستش رو گرفتي و از خواب غفلت بيدارش كردي هموني ام كه نمک میخوره و نمكدونومیشکنه همونی ام که با يك لحظه غرور و غفلت دستش از دستت جدا میشه ، هموني ام كه فكر میكردم فقط منمكه به تو دل داده ، اما وقتی تو اين راه قدم گذاشتم فهمیدم  ای بابا چقدر عقبم . دیدم که همه جلو زدن  ،ديدم خيلي دورشدم ، بله من همونم آقا ، رو سياهم آقا رو سياه  ، چه كنم ،سعي میكنم گمراه نشم ، اما من كه راه رو بلد نيستم . اگر عمرم سر بیاد و فرصت هم از دست بره . چه كنم؟من با این اعمال زشت خود نمک به زخم تو می پاشم اما امیدمبه کرم توست و خودت فرمودی که شیعیان خود را یک دم تنها نمی گذارم ، البته اگرما شیعه شما باشیم .

اما آقا جان با همه اینها خدا را شکر که اجازه دادی اسمتو ببرم .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ن : yasin
ت : شنبه 1 تير 1392


محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.